1 Şubat 2015 Pazar

P.K.

        Bu filmin ismini farklı farklı yerlerde duydum. Filmi izleyen herkes filmi tavsiye ettiği için, önceliğe aldım ve bugün bu filmi izledim.

        
         Eskiden Bollywood filmi dendiğinde; saçma sapan dansların edildiği izlenmeye değmeyecek filmler olduğunu zannederdim. Sonrasında Benim Adım Khan filmiyle fikirlerim değişti ve büyük bir zevkle izlediğim filmler oldu. Fakat bir noktada eski fikirlerim devam ediyor. O da; dans sahneleri. Bu filmde de yine saçma bulduğum o dans sahneleri mevcut ve ben o kısımları sıkılarak izledim.

           Filmin konusunu ise çok beğendim. Tanrı'yla ilgili ve dinlerle ilgili çok güzel sorgulamalar içeriyor. Dini kendine sermaye edinip insanları dinle sömürenleri anlatan bir film olmuş. İzlemenizi tavsiye ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder