22 Eylül 2014 Pazartesi

Bozcaada Çınaraltı Cafe

                   
                        Bozcaada'ya yolunuz düşerse mutlaka bu cafeye uğrayın ve tabiki Türk Kahvesi için. Emin olun sonra bana teşekkür edeceksiniz. Yolu da size hemen tarif edeyim. İskeleden indiğinizde yukarı doğru yürüyün zaten kahve kokusunu duymaya başlayacaksınız. Sağda çınarı gördüğünüzde Cafe'yi de bulmuşsunuz demektir. Yine de emin değilseniz birine sorabilirsiniz.



                    Bu cafede en çok beğendiğim şey kahveyi sunuş biçimleri. Kahvenizin yanına puro, çikolata ya da kurabiye, likör ve su mutlaka veriliyor. Siz isteseniz de istemeseniz de hepsi masaya geliyor. Likörleri de en az kahveleri kadar güzel, içmenizi tavsiye ederim. Ben gittiğimde çikolata yerine kurabiye yemiştim. Hem tazeydi hem de lezzetliydi. Sigarayı bıraktığım için korkumdan puroyu içmedim ama gözüm kalmadı da değil.
                   Cafenin garsonlarına da buradan teşekkür etmek istiyorum. Hem çok ilgililer hem de çok güzleryüzlüler. İşini severek yapan insanlara bayılıyorum. Keşke herkes işini sevse, inanın bana hayat bambaşka olurdu.



     

2 yorum:

Semihal Tüzüner dedi ki...

eminim likörler ev yapımıdır.Kahve yanında likör rumlardan bizlere geçmiş.

Derdest fikirler dedi ki...

Evet likörler kendi üretimleri ama ben yine de senin yaptığın likörü daha lezzetli buluyorum.

Yorum Gönder