7 Mayıs 2014 Çarşamba

The Hangover


       Türkçe'ye "Felekten Bir Gece" olarak çevirilmiş Amerikan yapımı bir film. İlki çok beğenilince ikincisi ve üçüncüsü de çekilmiş. Ben özellikle ilk filmi çok beğendim.
       Filmde üç arkadaş, arkadaşlarının bekarlığa veda partisine giderler, bu partiye gelinin erkek kardeşide katılır. Las Vegas'a giderek bir otelde oda kiralarlar. Sabah uyandıklarında kaldıkları otel odası darmadağınıktır, banyolarında vahşi bir kaplan bulunmaktadır, hiç tanımadıkları küçük bir bebek vardır, dişçi rolündeki kişinin ön dişi yoktur ve en önemlisi damat kayıptır. Kahramanlarımızın hiçbiri gece ne olup bittiğini hatırlamamaktadır. Filmin ilk yarım saati ne olup bittiğini seyirci de tıpkı filmdekiler gibi anlamıyor, anlamamanıza rağmen yapılan espirilere sürekli gülüyorsunuz. Gayet eğlenceli bir film. Filmin sonuna doğru gece ne olduğunu, neden geceye dair bir şey hatırlamadıklarını vs. hepsini öğreniyorsunuz. Ben filmi çok beğendim. Beğendiğim için ikinci ve üçüncü filmleri de izledim. İlk ikisi için aynı kalitede diyebilirim ama üçüncüyü çok beğendiğimi iddia edemeyeceğim.
          Eğer canınız sıkılıyorsa ve güzel vakit geçirmek ve gülmek istiyorsanız bu film tam size göre izleyin ve eğlenin...İyi seyirler

0 yorum:

Yorum Gönder