4 Aralık 2016 Pazar

Cyrano De Bergerac

        Bu yıl tiyatro sezonumu çok ama çok güzel bir oyunla açtım. Dün akşam Ümraniye Sahnesi'nde Edmond Rostand'ın yazmış olduğu Cyrano de Bergerac oyununu izledim. Yazar bu eserinde 17.yüzyılda yaşayan şair ve silahşör Bergerac'ın gerçek yaşamını kaleme almış. Yıllar yıllar önce filmini izlemiştim ve yine çok beğenmiştim.


        Oyun oldukça uzun; 2 saat 30dakika sürüyor ve iki perde. Ama konu iyi olduğu için seyirci sıkılmadan izleyebiliyor. Benim oyunda tek rahatsız olduğum şey zaman zaman müzik ve konuşmalar ya da şarkı ve konuşmalar aynı anda olduğu için oyuncuların konuşmalarını duyamadım. Bence bu duruma bir çözüm getirmeleri gerekiyor.



      Son olarak Cyrano'yu canlandıran kişiyi çok beğendim. Oyunun neredeyse tüm replikleri onundu ve çok iyiydi.

       Oyun güzel ve gerçekten izlenmeye değer. Sevgiler...

2 yorum:

Mai dedi ki...

Merhaba,

Cyrano'yu geçenlerde Musahipzade'de izledik kızımla ve bir kere daha hayran ayrıldım oyundan.

Kahramanına bayılıyorum bu öykünün

Sevgiler

Derdest fikirler dedi ki...

Kesinlikle muhteşem bir kahraman.

Yorum Gönder