16 Kasım 2016 Çarşamba

Yedinci Papirüs

 
             Wilbur Smith daha önce hiç okumamıştım. Okuldan biyoloji öğretmeninin tavsiyesiyle bu kitabı okudum. Kitap mı okudum? Film mi izledim anlayamadım doğrusu? Son derece sürükleyici bir kitap olduğu için elimden düşürmeden çok seri bir şekilde okudum. Bana İndiana Jones filmlerini hatırlattı. Hatta kitaptaki baş kahramanı Harrison Ford olarak canlandırdım.


            Yazar olay örgüsünün içerisine kendi kitabını da eklemeyi unutmamış. Nehir Tanrısı adlı kitabına sık sık gönderme yapmış. Hatta bir yazar olarak kendi ismini de kitap içerisinde kullanarak, kahramanlarına kendisinden bahsettirmiş. Ahmet Ümit'te aynı şeyi Beyoğlu'nun En Güzel Abisi kitabında yapmıştı.

           Kitapta, tarih var, aşk var, cinayet var, hırsızlık var... Anlayacağınız kitapta yok, yok. Kafamı çok meşgul etmesin, sürükleyici olsun diyorsanız, bu kitabı size tavsiye edebilirim. Sevgilerimle.

5 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Gerçekten çok yetenekli, insan film izler gibi okuyor. Ben yıllar önce Alev Kıyıları'nı (orijinal ismi Burning Shore)almıştım. Avustralya'da geçiyordu, hatta dizisini, filmini de çektiler. Sevgiler:)

Gül Akça dedi ki...

Bu türde (macera/tarih) en sevdiğim romanlardan biridir. Bu kitap nehir tanrısı serisini 3. kitabı ben bu seriden 4 kitap okudum ama en güzeli buydu:)

Mai dedi ki...

anaa
eksik kalmışım, hiç haberim yok bu yazardan

Vallahi okurum keyifle

teşekkürler

Derdest fikirler dedi ki...

Gül Hanım keşke okumadan önce size sorsaydım. Seriye üçüncü kitaptan başlamışım. Oku Kadriyeciğim ama önce Nehir Tanrısı kitabını oku bence.Bu arada Alev Kıyıları'nı da merak ettim hem izleyip hem okuyacağım. Teşekkürler yorumlarınız için. Sevgiler...

Gül Akça dedi ki...

Fatoş Hanım ben de sizin gibi ilk bu kitaptan başlamıştım diğerlerini sonra okudum sorun olmuyor merak etmeyin. Zaten diğerleri antik Mısırda bu kitap bizim yüzyılımızda geçiyor o yüzden kesintiye uğrayan bir şey olmuyor...

Yorum Gönder