17 Kasım 2016 Perşembe

Ekşi Elmalar

            Dün arkadaşlarımla Yılmaz Erdoğan'ın yazdığı ve oynadığı Ekşi Elmalar filmine gittik. Gitmeden önce internette yorumları okuduğumda genelde olumsuz yorumlar yapıldığını gördüm. Filmi izledikten sonra neden bu kadar olumsuz yorum yapıldığını anlayamadım. Çünkü ben hem filmin konusunu hem de oyuncuları çok beğendim. Bir kaç istisna dışında. Mesela onlardan biri Yılmaz Erdoğan'ın oyunculuğuydu. Bence bu rol için başkasını seçseydi çok daha iyi olurdu. Nedense Çetin Tekindor'un çok uygun olacağını düşündüm. Bir de damat rolündeki Cevdet'i çok yetersiz buldum. Ama diğer oyuncular gerçekten çok iyiydi.


           Filmin konusu Hakkari ve Antalya'da geçiyor. Hakkari'yi izlerken adeta büyülendim. Müthiş manzaralar vardı. Şöyle diyebilirim görüntü yönetmeni çok iyi iş çıkarmış. Film siyasetle ilgilenen, lakabı Reis olan kişi ve bu kişinin üç kızının hayat hikayesini anlatıyor. Yılmaz Erdoğan Reis karakterini canlandırıyor. Nedense bu karakter bana Züğürt Ağa'yı çağrıştırdı ( bu arada bu role Şener Şen'de çok yakışırdı).


         Ben filmi büyük bir zevkle izledim. Sizlere de tavsiye ederim. Sevgiler...

1 yorum:

Mai dedi ki...

Ön yargılarım Ağrı Dağından büyük ama yine de beğeniler üzerine en azından "belki giderim" kıvamına geldim ben

Sevgiler

Yorum Gönder