28 Kasım 2015 Cumartesi

Tersine Dünya


          Bugün Kozzy'de devlet tiyatrosu izledim. Bundan sonra devlet tiyatroları burada da oynayacakmış, çok mutlu oldum. Umarım sahneler artarak devam eder, tabi seyirciler de...

 
       İzlediğim oyun Tersine Dünya'ydı. Daha önce filmini izlemiştim bu defa kısmet tiyatrosuymuş. Oyuna Tersine Dünya denmesinin nedeni kadınlarla erkeklerin yer değiştirmesi. Erkekler evde ev erkeği kadınlar işte iş kadını. Erkekler ikinci sınıf vatandaş, tacize uğrayan, şiddete uğrayan kişiler, kadınlar ise bu tacizleri yapan ve şiddet uygulayan kişiler.



           Oyun müzikaldi ve müzikler bangır bangır olmadığı için güzeldi. Bitirim Leyla'nın alkole ve erkeklere düşkünlüğü sonucu hapishaneye girmesi, kocasının ve oğlunun dışarıda sahipsiz kalıp diğer kadınların tacizine uğramasını işliyor oyun.

            Oyun iki perde ve iki saat. Konu eğlenceli tavsiye ederim. Sevgiler...

1 yorum:

Semihal Tüzüner dedi ki...

Fatoş'cuğum ben de geçen akşam gördüm oyunlar Kozy de olacak sevindim.Seyircisi bol olur inşallah

Yorum Gönder