1 Mart 2014 Cumartesi

Ölü Adamın Cep Telefonu


            Bu akşam Kadıköy Haldun Taner Sahnesi'nde izlediğim bir oyundu. Nasıl desem bilemiyorum kimsenin emeğine saygısızlık etmek istemem ama oyunu hiç ama hiç beğenmedim.
         Konu berbattı ve bence vermek istediği mesajı gerçekten tam veremiyordu. Oyunun yazarı ödüllü bir yazarmış adı Sarah Ruhl. Yönetmeni ise Arda Aydın.
          Oyunda o kadar çok şey bana saçma geldiki. Adeta bir saçmalıklar zinciri yaşadım. En başta Jean'in ölen adamın cep telefonuna cevap vermesi saçma geldi sonra öldüğünü anladığında adamın cep telefonuna el koyması çok saçma geldi, adamın ailesinin bu durumu gayet doğal karşılaması çok saçma geldi,  o yetmiyormuş gibi en mahrem yatak odası sırlarını bu yeni tanıştıkları kadınla paylaşmaları çok saçma geldi. Ölen adamın annesiyle Jean arasında sürekli tekrarlanan replikler çok saçma geldi. En son ne gerek vardı diye düşündüğüm dans sahneleri gerçekten çok saçma geldi. Tiyatroda hiç sevmediğim abartılı oyunculuklar da bu oyunda ne yazık ki vardı. Benim için izlemesi zaman kaybı olan bir oyun oldu. Evde oturup kitap okumayı veya film izlemeyi tercih ederdim.

0 yorum:

Yorum Gönder