19 Mart 2015 Perşembe

İtirazım Var

          Arkadaşım Derya bana Onur Ünlü'nün filmlerini tavsiye etmişti. O'nun tavsiyelerine güvendiğim için hemen izlemeye başladım. İzlediğim ilk film Beş Şehir oldu. Ne yazık ki film bana pek hitap etmedi. Sonra dün İtirazım Var filmini izledim ve çok beğendim. Tavsiye ederim mutlaka izleyin. Aslında daha önce facebookta İhsan Eliaçık'ta bu filmi tavsiye etmişti ama bir türlü fırsat bulup izleyememiştim.


        Film 2014 yılında viyona girmiş. Filmin ana kahramanı bir imam, ama hemen söyleyeyim kafanızdaki imam karakterinden bambaşka bir imam bu. Sıradışı bir imam. Nasıl diye sorarsanız? Allah'tan özür dileyip sonra rakı içen, küfür eden, çok güzel bağlama çalan, boks yapan,  bol bol da okuyan bir insan. Derken bir gün camisinde bir cinayet işlenir ve hayatı alt üst olur. Çünkü öldürülen kişi imamın hesabına bir milyon yatırmıştır. İzlersiniz diye devamını anlatamayacağım. Tekrar söylüyorum kesinlikle izlenmeye değer bir film bu.


         Onur Ünlü filmin hem yönetmenliğini hem de senaristliğini yapmış. Oyuncu kadrosu hem zengin hem de çok usta. İyi seyirler dilerim...

2 yorum:

Mai dedi ki...

Fatoş ayyyyyyyy çok merak ettimmmmmm
Valla da izleyecem billa da izleyecemmmm :-)))

Derdest fikirler dedi ki...

Beğeneceğinden yüzde yüz eminim Kadriye :)

Yorum Gönder